Koolitus "Teeninduskultuur kui turundussõnum"
Toimumisaeg: 7. aprill 2022. a.
Toimumiskoht: Põltsamaa Raamatukogu näituse- ja konverentsisaal, Põltsamaa Veski tn 3.
Maht: 6 ak/t (loeng)
Koolitaja: Heli Tooman
Eesmärk:
Anda teadmisi, kuidas pakkuda suurepärast raamatukoguteenust, vastavalt Raamatukoguhoidja, tase 6, kompetensile B.2.3 Lugeja- ja infoteenindus.
Sihtgrupp: Jõgeva maakonna raamatukoguhoidjad
Sisu lühikirjeldus:
- Mida tähendab kliendikeskne teenusedisain
- Milline kultuur on teeninduskultuur
- Teeninduskeel kui turundussõnumid kogu klienditeekonnal
- Teeninduskultuuri sibula kasvatamine
Õpiväljundid: teemapäeval osalenu:
- Saab aru, millised on raamatukogu teeninduskultuuri väärtused, kuidas neid igapäevatöös kanda
- Omab teadmisi teeninduskeelest kui turundussõnumitest kogu klienditeekonnal
- Teab, kuidas kasvatada raamatukogu teeninduskultuuri sibulat
Registreerumistähtaeg: 04.04.2022 Info Rutt Rimmel rutt.rimmel@poltsamaark.ee
Ajakava
09.30–11.00 Kliendikeskne teenusedisain – uus lähenemine teenuste loomisel, turundamisel ja teenindamisel
11.00–11.15 Paus
11.15–12.45 Teenindusmeel, teeninduskultuur ja teeninduskeel kui turundussõnumid kogu klienditeekonnal
12.45–13.30 Lõuna kohvikus Rivaal (oma kulul)
13.30–15.00 Teeninduskultuuri sibula kasvatamine